julymurillo

Eu queriame casare

In LETRAS GALLEGAS, LO POPULAR on 2009-02-11 at 1:29

Eu quería me casare.
Miña nai non teño roupa.
Eu quería me casare.
Miña nai non teño roupa
Casa miña filla casa
que una perna tapa a outra
Casa miña filla casa
Unha perna tapa outra.
Ai la le lo ai la le lo.

Para vir a xunta min,
para vir axunta min,
Vai lavar a cara
Vai lavar a cara,
vai lavar a cara, galopín

O voso galo comadre
téñeno mal enseñado.
Vai cantar todas as noites
enriba do meu tellado,
Vai cantar todas as noites
ienriba do meu tellado.
Ai la le lo ai la le lo.

Para vir a xunta min,
para vir axunta min,
Vai lavar a cara
Vai lavar a cara,
vai lavar a cara, galopín

Tua mai e mais a miña,
quedan no río berrando
por culpa dunha galiña
que ten amores co galo
que ten amores co galo.
Ai la le lo ai la le lo

Para vir a xunta min,
para vir axunta min,
Vai lavar a cara
Vai lavar a cara,
vai lavar a cara, galopín

Responder

